مبانی معرفتی مهدویت
23 مرداد 1398 توسط عصمت حاجي عليخاني
آری؛ جامعه ای که متوجّه قطب برین انسانی بشود، روزمرّگی های اجتماعی افق اندیشه او را اشغال نمی کند ودر تحرّک به سوی حیاتی بلند از پای نمی نشیند وظلم طاغوت ها را به عنوان یک واقعیت پایدار در حیات زمینی نمی پذیرد وستم ستمگران، شعله های امیدش را خاموش نمی کند؛ زیرا که پذیرفتن ستم در این دنیا با نظام الهی وسنّت حق نمی سازد، آن هم نظامی که امام زمان (عجّل الله فرجه) دارد، زیرا که خداوند آینده این جهان را تیره وتار قرار نداده، وامید به آینده ای روشن، یک خودفریبی نیست، بلکه چشم دوختن به یک واقعیت مسلّم است، وبرعکس، نظر را از حضرت حجّت (عجّل الله فرجه) وظهور بابرکت وحتمی او برداشتن، فرار کردن از واقعیت حتمی عالم است، وآن یک نحوه تسلیم شدن در برابر یأس وباور ضعیف وخود را به فرسایشِ روزگار سپردن است.
کتاب مبانی معرفتی مهدویت استاد طاهر زاده